Heineken en MOJO hebben hun samenwerking met zeven jaar verlengd. Volgens Heineken een opmerkelijk lange verlenging, gezien deze partnerships doorgaans met drie jaar worden voortgezet. “Dat de samenwerking voor een langere periode wordt aangegaan, toont het vertrouwen en goede verstandhouding tussen de twee partijen.”
"We zijn verheugd om ons partnership met MOJO te verlengen voor de komende zeven jaar," zegt Maarten Schuurman, directeur Heineken Nederland. "Deze langdurige samenwerking stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van MOJO en haar schitterende festivals, evenementen en concerten en samen te werken aan het creëren van unieke en onvergetelijke momenten. Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing."
Ronny Hooch Antink, directeur van MOJO voegt toe: "We zijn als MOJO heel blij dat we de samenwerking met Heineken voortzetten. Door de al lang lopende samenwerking kennen we elkaar goed en opereren we als een team. We vullen elkaar goed aan maar weten elkaar ook scherp te houden zodat we op het hoogste niveau blijven presteren. We zien er dan ook naar uit de komende zeven jaar weer de meest fantastische evenementen met Heineken neer te gaan zetten.”
Intensiever samenwerken
MOJO organiseert onder andere festivals als Pinkpop, Down The Rabbit Hole, NN North Sea Jazz en Lowlands en meerdere outdoor concerten.
“Door deze verlenging kunnen beide partijen hun gezamenlijke inspanningen voortzetten en verder uitbreiden, met een focus op duurzaamheid, innovatie en het bieden van de ultieme festivalervaring. De komende zeven jaar belooft een periode te worden van spannende ontwikkelingen en nog intensievere samenwerking, met als doel het bieden van topkwaliteit en innovatie aan muziekliefhebbers en festivalgangers.”
Bron: Heineken